Laatste bericht uit Nederland! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Martijn & Melissa van der Sar - WaarBenJij.nu Laatste bericht uit Nederland! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Martijn & Melissa van der Sar - WaarBenJij.nu

Laatste bericht uit Nederland!

Door: Melissa en Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn & Melissa

17 Januari 2013 | Nederland, Rotterdam

'Kia ora', hoi allemaal!

We doen er toch nog maar even een berichtje uit voor we vertrekken om te checken of alles klopt. Wij zijn bijna klaar met voorbereiden en over 4 dagen stappen we volbepakt het vliegtuig in!

We zullen vanaf dit reisverslag updaten en volgens onze gegevens staat iedereen die zijn mailadres heeft gegeven in de lijst. Lees je dit berichtje op facebook en heb je geen mail gekregen, maar wil je wel via de mail op de hoogte gehouden worden voor updates in ons reisverslag? Stuur een van ons dan even een berichtje met je mail. Misschien staat het verkeerde emailadres in onze lijst! Wil je ons wel volgen maar heb je geen zin dat we je inbox volspammen? Ook op facebook zullen we regelmatig berichtjes plaatsen!

We willen jullie nogmaals bedanken voor alle steun die we hebben gekregen waardoor onze reis zeker een stuk rustiger zal verlopen!
We wensen jullie allemaal het beste toe en we zien jullie weer over 5 maanden!

'E noho ra', tot ziens allemaal!

Melissa en Martijn

• 17 Januari 2013 - 14:19

Diana:

Zullen jullie missen maar het is ook leuk om jullie avonturen te volgen. Liefs en zien elkaar zondag nog.

• 17 Januari 2013 - 15:11

Nanda:

hallo melissa en martijn.
    Wij wensen jullie een hele leuke en mooie tijd daar,vind het ook wel leuk om jullie verslagen te lezen dus bij deze mijn emailadres.groetjes van nanda en wim kaffa xx

• 17 Januari 2013 - 18:23

Ysette:

Lieve Melis en Martijn,
    Ik ga jullie echt vreselijk veel missen, maar ik hoop wel dat jullie het heel erg naar jullie zin gaan hebben!
    Geniet ervan!
    En we gaan heel veel skypen!
    En daarnaast nog succes met alle laatste spullen pakken :)
    Heeeeel veel liefs!

• 17 Januari 2013 - 20:05

Martijn & Melissa Troch Van Der Sar:

Hoi allemaal, bedankt voor de leuke reacties! Nanda, we zullen je gelijk toevoegen aan de mailinglijst, leuk! We zullen jullie ook allemaal erg missen maar gelukkig hebben we in deze tijd vele mogelijkheden van communicatie! We houden jullie op de hoogte :)
    Liefssssss voor allemaal!

• 18 Januari 2013 - 08:23

Jolanda:

Lieve Melissa en Martijn,

Nog maar 4 dagen dan is het al zover, (natuurlijk voor ons ook) dan gaat jullie grote avontuur beginnen,
    Zaterdag de rugzakken pakken nog een paar dagen genieten van de sneeuw en kou.
    Maandag is het dan zo ver jullie vertrek richting nieuwzeeland ,

Lieve Melissa en Martijn,
    wij gaan jullie ook heel erg missen,
    maar zoals je al zegt er zijn genoeg communicatie middelen,
    Het leuke is dat jullie een weblog hebben.
    zo kunnen wij ook een beetje genieten van jullie prachtige reis.
    Wij wensen jullie een hele goeie reis,

Liefs mamma pappa

• 19 Januari 2013 - 10:05

Fabian:

Hee veel plezier he!

• 20 Januari 2013 - 18:25

Hannah:

Laatste dag in Nederland, spannend! Heel veel plezier in Nieuw-Zeeland!

• 20 Januari 2013 - 18:45

Hannah:

Correctie: morgen laatste dag haha oeps.

Martijn & Melissa

Wij zijn Martijn en Melissa en op 21 januari gaan wij voor 5 maanden naar Nieuw-Zeeland. We gaan daar backpacken door heel het land. We proberen zo veel mogelijk van het land te zien en zullen hierbij gebruik maken van verschillende manieren van vervoer. Het meeste zullen wij met de speciale backpackersbus reizen en overnachten in verschillende hostels. Ook is het plan om af en toe op de fruit/kiwiplantiges en in de wijngaarden te werken. We houden jullie op de hoogte van alle gebeurtenissen via deze blog. Veel leesplezier!

Actief sinds 20 Okt. 2013