Een avontuur in Nieuw-Zeeland - Reisverslagen van Martijn & Melissa Troch van der Sar - WaarBenJij.nu Een avontuur in Nieuw-Zeeland - Reisverslagen van Martijn & Melissa Troch van der Sar - WaarBenJij.nu

Een avontuur in Nieuw-Zeeland

Wij gaan met z'n 2'en voor 5 maanden naar Nieuw-Zeeland om te backpacken, kiwi's te plukken, Maori's te leren, en natuurlijk vooral om te genieten van l het moois wat Nieuw-Zeeland te bieden heeft ;-)

Ons doel is om het hele land rond te reizen zodat we alle hoogtepunten van het land kunnen bewonderen. Waarschijnlijk word ons vervoersmiddel de Kiwiexperience bus waarmee we met meerdere backpackers kunnen meeten en verhalen kunnen delen.

We hopen dat je met het lezen van onze reisverslagen en bij het zien van de foto's ook een beetje mee kunt genieten met onze belevenissen!

26 Mei 2013

WWOOFen in Kaikoura en onze laatste kilometers

05 Mei 2013

Een tripje door het zuiden van Nieuw-Zeeland

22 April 2013

Around the world in 7 days

28 Maart 2013

Hoe alles toch anders kan gaan!

12 Maart 2013

Nelson, vrije tijd en appels plukken
Martijn & Melissa

Wij zijn Martijn en Melissa en op 21 januari gaan wij voor 5 maanden naar Nieuw-Zeeland. We gaan daar backpacken door heel het land. We proberen zo veel mogelijk van het land te zien en zullen hierbij gebruik maken van verschillende manieren van vervoer. Het meeste zullen wij met de speciale backpackersbus reizen en overnachten in verschillende hostels. Ook is het plan om af en toe op de fruit/kiwiplantiges en in de wijngaarden te werken. We houden jullie op de hoogte van alle gebeurtenissen via deze blog. Veel leesplezier!